Sprucket ögonbryn

Oojojojojojoj..

Min lilla gofisa är inte den stilla av sig. Det kommer sluta med att jag har henne i koppel eller nått. För att slippa att mitt hjärta går sönder.
För en månad sen ungefär var vi på sunderbyn för att hon hade ramlat och slagit näsan så den var alldeles sne, som tur va så var den inte av. Men ändå.
Nyss kom vi hem från akuten där vi fick limma ihop hennes spuckna ögonbryn som hon fick när vi badade idag. Hon hade lite för bråttomt och halkade och slog sig i barnbassäng kanten.

Nu gick det ju ändå rätt bra, för jag hade det nog jobbigare än henne även fast jag lyckades hålla mig lugn. Jag gick som vanligt och tog på oss kläderna osv och for sedan till akuten där hon var jätte duktig när dom limmade ögonbrynet. Min livliga, duktiga och tuffa tjej!! ♥

Nu ligger hon och sover och mina nerver har lugnat ner sig efter en sisådär hundra cigaretter och nu ska jag gå och försöka plugga. Har massor att göra.




Kommentarer
Postat av: Carolin

Oj, dom små liven vet verkligen hur man ska göra för att skrämma upp en rejält. Vilken tur att allt gick bra iallafall. :)

2010-10-03 @ 21:25:03
URL: http://carolinrapp.blogg.se/
Postat av: Nadia

Åh :/ Hjälp! Är det detta man ska göra sig redo för alltså? Jag förstår att ditt mammahjärta vÄRKER!



Kram!

2010-10-03 @ 23:00:59
URL: http://nadiahill.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0