Road trip

Igår blev det en liten biltur till Finland för mig på dagen med två vänner från Sundsvall. Vi hade som inget syfte med resan utan det vara bara för att. Dom skulle köpa en skoter i Boden sen. :P
Sen när jag kom till Piteå igen var det bara att göra sig i ordning för då skulle jag iväg på fest hemma hos bästaste Amanda. :) Träffade en massa folk där sen drog vi ut på krogen där jag också träffade en massa folk. :) En lyckad kväll var det. :)

Fast idag så har jag fått ont i örat. :( Jag hoppas jag blir bättre tills imorgon för jag MÅSTE till skolan nu. Lydia är i alla fall frisk så hon ska på dagis. Så det måste bli skolan för mig. Jag ska ta mig en alvedon för örat nu sen sätta mig och plugga medan Lydia sover. Ligger efter som bara fasiken. Så det är bara att ta sig i kragen och sätta igång.

Puss på er!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0