Säkerhetskedja uppsatt

Nu är jag hemma i lägenheten och en säkerhetskedja är uppsatt. Jag sov här natten till idag och det gick väl rätt skapligt. Sov lite oroligt men det har jag gjort dom sista nätterna ändå. Lydia fick sova hemma hos Lars, det kändes bäst men inatt sover vi båda hemma. :)

Min förkylning börjar bli bättre, igårkväll tänke jag att jag ändå skulle orka gå på skolan idag men imorse när jag vaknade var jag inte så pigg, fast jag känner mig mycket bättre idag än vad jag gjort på hela veckan så det blir nog skolan imorgon. :) Nu ligger jag efter som bara den. Först har Lydia varit sjuk sen blev jag sjuk och jag har inte ens orkat öppna en bok den här veckan. Fast idag har jag pluggat lite men sen kom jag på att det var roligare att inte plugga. :P :/
Äh, man kanske ska sätta sig och läsa nu så man ändå hinner nått innan Lydia ska hämtas från dagis.



Kommentarer
Postat av: emma (branden kelvin)

Gå till polisen?

2010-10-17 @ 09:47:03

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0