När ska ni komma och hälsa på mig då?

Det var tänkt att jag och Lydia skulle åka ner till Sundsvall i helgen men det blir inte. Jag har alldeles för mycket i skolan så jag har inte riktigt tid till det. Tråkigt när man skulle ha hälsat på halva pappas släkt. Sen hade jag tänkt hinna träffa lite vänner också.

Fast samtidigt blir jag som lite less, många tjatar om att jag ska hinna träffa dom medan jag är nere och jag hinner inte det alla gånger och då blir dom lite smågnälliga. Men då frågar jag er, frågan är också riktad mot vissa familjemedlemmar... När fan var ni och hälsade på mig här uppe? Inte en enda gång har ni varit hit upp för att hälsa på mig och då har jag ändå bott här i 3 år.

Tess en vän har varit hit upp en gång men hon är fan den enda också!!!! Sen har ju mamma, pappa, mina bröder + bina och nils varit upp. Men alla er andra som "tjatar" på att jag ska komma ner och hälsa på för ni måste ju träffa Lydia osv, kan inte ni ta er upp hit då?

Nu är jag väl medveten om att ALLA inte kan av olika orsaker men ni som kan, kan väl ändå masa er upp hit!!!

Tack och hej!



Kommentarer
Postat av: Nadia

Förstår din känsla/tanke! :/



Kom och var med mig och Pebbels så länge! Jag hade tänkt försöka få med mig Jennifer på en date till veckan så vi kanske kan umgås alla tre? Vore supertrevligt! Kraam!

2010-10-28 @ 13:33:15
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Jennifer

Helt rätt sophia!. helt jävla rätt...Riktiga vänner/bra familj kommer även om man bor långt bort!

2010-10-28 @ 19:30:08
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: annasaranet

Förstår precis vad du mnar och känner! Man är alltid minst två i en vänskap! :)

2010-10-29 @ 14:35:10
URL: http://annasara.net

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0