Mobilen i vatten

Ja vet att jag är jätte dålig på att uppdatera.. Jag ska försöka göra en ändring på det.

Jag har nästan inget att skriva. Det är bara samma sak hela tiden. Mycket plugg.  :) Provet kommer gå super bra imorgon, lätt ett MVG fixar jag.. Eller så inte. Det är hur mycket som helst att lära in men det är bara att bita ihop och dricka kaffe. :)

Det har varit full rulle hela helgen då mamma varit här och kanske inte allt för mycket plugg så det får jag ta igen nu istället. Men de är det lätt värt! :)
Sen har Lydia stoppat min mobil i ett glas vatten idag. Fast jag såg det ändå rätt fort så hon tog upp mobilen snabbt och Emil var snabb på att plocka isär den och blåsa/torka så den fungerar än, men folk jag har pratat med har sagt att jag försvinner lite. Typ som att jag skulle viska i mobilen eller ha den långt bort från munen när jag pratar..
Som tur är ska jag åka hem till Sundsvall i helgen och hämta min nya mobil. :D Den ska Lydia INTE få röra.

Nä, nu ska jag ta en cigg innan jag sätter mig och pluggar igen. :) Hoppas ni sover gott!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0