Man kan ju bli knäpp för mindre

Nu är jag som lite smått arg.
När mamma pratade med Rawi så fick hon uppfattningen om att dom skulle sätta dit en säkerhetskedja, sen skulle dom ringa mig.
Så jag ringer dom idag eftersom dom inte ringt mig och jag hör hur allt går osv. Och då ska jag få en säkerthetskedja OM jag löser ut en själv fast hon hade ingen aning om vad den kostade.

Nu är jag less, jag åker på stan och köper mig en billig jävel för 40 kr eller nått. Inte så säkert men om någon skulle försöka ta sig in och rycker sönder den har jag i alla fall bevis för att det är någon som har nyckel. DÅ kanske dom tror på mig.




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0