Jag är bäst på att vara bäst!

Hej på er!!
Det har varit lite dålig uppdaterig på bloggen nu tycker jag. Fast till min ursäkt har jag arslet fullt med saker att göra.
;)
Idag gjorde jag bort ett svenska prov i alla fall och det kunde inte ha gått bättre. ;D Är mycket nöjd då med resultatet då jag kände mig lite osäker innan. Skönt att ha fått de gjort så man kan fortsätta med resten av alla saker.
Ligger ju efter med kanske 3-4 veckor nu pga att både jag och Lydia har varit sjuka. Men det tar jag nog igen rätt fort. :) Det får jag då hoppas annars är det kööört för mig del. Menmen.

Imorgon kommer min kära mor hit och stannar några dagar, det ska bli riktigt kul. Hon kommer få ha Lydia och jag kommeratt plugga. ;) Jag har ett biologi prov på måndag och jag har inte hunnit läsa nått om de vi ska kunna så jag har massor att plugga in. Och det är det jag ska sätta mig nu att göra. Tänker bara uppdatera er lite om vad som händer. :)

Pussohej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0