Nästa vecka är roliga veckan!!!

Hej på er!

I helgen har jag stooora planer. Jag ska resa till thailand.
Nä det ska jag inte utan jag ska sitta hemma och plugga hela helgen. Ska läsa på inför de tre prov jag har till veckan sen så ska jag försöka göra klart några utav uppsatserna. :)

Nästa veckas uppgifter och prov

Matte prov - Ekvationer och statistik
Kemi prov
Svenska prov
- Realism och naturalism
Svenska Uppsats - Romantiken
Svenska Uppsats med litterär anknytning - Daniel Defoe, Robinson Crusoe
Svenska - Romananalys
Engelska - Romananalys
Matte "uppsats" - Skriva om olika matematiker

Jag vet redan nu att jag inte kommer hinna, men jag tänker göra så mycket jag kan för att få allt klart. :) Sen är Lydia hos Lars från och med idag till på måndag så jag kan sitta vilken tid på dygnet som helst och plugga. Så i helgen ska jag nog kunna göra bort en massa. :)

Nä, nu ska jag ta och fortsätta att plugga. Hoppas ni har en bra dag! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0