Migrän

ÅHHH!
Hela den här morgonen har jag legat med migrän. De är fan inte kul, som tur är kommer de inte lika ofta nu sen efter jag gjorde akupunturen. Men det är inte för ens nyss jag har orkat tagit mig upp ur sängen. Och de tack vare att jag spydde. Då brukar allt bli bättre. Så fort jag spyr, börjar de släppa. Dom här gångerna är väl dom enda gångerna jag vill spy och är tacksam för det.
Jag fick boka om min läkartid imorse för att jag inte pallade ta mig dit. Menmen, fick ändå en ny tid rätt fort så de gjorde inget.

Nu snart, ska bara samla lite mer engergi först, ska jag sätta mig och plugga. Jag hade tänkt försöka få klart i alla fall en uppsats tills ikväll. Jag hoppas på det!

Hoppas nu har en kanon dag och helg! Hejdå!



Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det känns verkligen skönt, har haft sån ångest då alla mina kompisar har tagit studenten, då jag också skulle ha varit med. Men nu kommer den pusselbiten falla på plats :)

2010-11-19 @ 15:23:49
URL: http://maliiiiinns.blogg.se/
Postat av: Malin

Okej, men det är ju bra iaf att du pluggar nu :) Jag kommer ju ocks få ett slutbetyg, går ju ingen direkt linje eftersom frisör kändes helt fel för mig, så jag avslutade frisördelen & nu gör jag bara klart 2 ämnen som jag har kvar & så har jag lagt till några andra ämnen.

2010-11-19 @ 15:32:23
URL: http://maliiiiinns.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0