Jonjakt

Hej och hå.

Den här dagen har inte varit kul.. Vi har haft laborationer på skolan idag, typ jonjakt osv.. Jag kan inte förklara bättre för er för jag fattar inte riktigt vad vi håller på med.
Vi blev nästan klara i alla fall, vi har lite utav våran laborationsrapport kvar men den skulle vi fortsätta med på måndag. Tack och lov! För mitt huvud håller på att sprängas.

Jag har druckit en TREO nu för att se om det blir bättre annars får det bli en migräntablett för jag har inte riktigt tid att ligga och ha ont i huvudet. Har på tok för mycket att plugga..
Om jag blir bättre hade jag tänkt sitta med språkhistoria nu och ta matten senare mot kvällen. Matten är kul, jag håller på med ekvationer nu och det går lätt, om jag inte gör slarvfel för att jag är trött och som jag annars kan. Det rullar på vilket känns skönt då jag har prov i det till veckan. :) Och prov i språkhistioria har jag nu på fredag, det känner jag mig inte lika glad för. Menmen, det är bara att bita ihop och plugga så jag sätter ett MVG. ;)

Nä nu skia jag ta och börja göra någon nytta. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Huvaligen vad stressigt det verkar vara, inte konstigt att du har stress hvd värk.!!!!

2010-11-03 @ 17:01:16

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0