En perkulator :D

Nu var det någon dag sedan jag skrev så det är kanske dax att uppdatera nu igen. :)

Skolan ligger väl på kanten till att gå åt fanders hela tiden men jag har fått lite gjort så jag känner mig ändå inte allt för stressad. Fast jag borde stressa upp mig mer än vad jag gör, så jag får mer saker gjort. Men imorse skickade jag in en uppsats varje fall. Och två av proven jag skulle ha i veckan var nästa vecka, så jag får lite mer tid på mig med det. :)
Nu idag ska jag plugga kemi och matte så jag kan fixa proven med ett bra resultat. :)

Annars händer det inte så mycket. Löningen kom idag men de försvann ju lika fort som de kom in. :P Men en positiv grej är att jag nog har en bilbarnstol nu, eller typ senare idag. Så det känns ju bra. :)

Och igår kom Jennifer över hit och färgade mitt hår, sen fick jag en tidig julklapp av dom. En perkulator!! :D Lyckan är total!!! Tack underbara ni för den perfekta julklappen! Jag älskar er! ♥  Och tack för att du färgade håret på mig! :)
Sen har mina julplaner ändrats från att sitta själv hemma i väntan på att få hämta Lydia till att vara hemma hos Simon och Jennifer och fira jul. :)
Livet känns bara så perfekt nu! Som jag skrev i ett tidigare inlägg, jag är så lycklig! Jag har helt fantastiska människor i mitt liv, unberbart barn, underbar familj, underbar pojkvän och underbara vänner!!

Puss, tack och hej!



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är så glad för din skull Sophia,allt detta är du värd. Jag älskar dej ! Många pussar och kramar

2010-11-25 @ 11:43:25
Postat av: jen

Vissa dagar glömmer man aldrig, många dagar som jag delat med dig kommer aldrig försvinna ur mitt minne. Jag är så tacksam att jag fick lära känna dig , sophia . MAMMAN med galem energi, livsglädje och en fin vän. Människan som kunde få en och le och må bra , människan som jag kunde gå i vilken storm eller dpligt väder som helst för att träffa. Jag kommer ihåg de gånger vi träffades på industri området mellan oss ( ja den tiden) även om de var stunder som var negativa så gick jag alltid därifrån med ett leende ! Jag vet att de gått snett nu, men du om någon kommer fixa detta ♡ jag tror på dig och lycka till med allt ♥ . Du är bra , du är värd ett liv som är rikt på lycka. Bara du kommer ihåg de , bara du börjar tro på dig själv så kommer du förstå de ! Jag har alltid trott på dig ,och kommer alltid göra de . Kram från mig .

2013-09-30 @ 10:35:58
URL: http://jennifernording.blogg.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0