Bilder

God morgon på er!

Tanken var att jag skulle plugga en massa i helgen när Lydia är hos Lars men igår somnade jag redan halv 8. Så igårkväll blev de inte mycket gjort. Men idag har jag redan hunnit plugga lite grann och har nu tagit en paus.
Emil åkte precis hem till sig, jag är väl inte allt för roligt sällskap när jag sitter begrevd i skol-böckerna. :P
Den här dagen och imorgon, är det bara plugga som står på mitt schema, med lite kaffe pauser såklart. :) Men annars är det bara matte, kemi och svenska som gäller hela helgen. :) Fast det känns ändå bra, även fast det är mycket i kemin t.ex. så känns det bra. Jag har en sån bra lärare, alla mina lärare är bra men jag tänkte nu mest på min NkB och MaA lärare. :)

Jag tänkte slänga in lite bilder till er, men som vanligt har jag varit dålig på att knäppa kort så det är inte många bilder och typ en på lilla ängeln min!! :( Jag lovar, jag ska bli bättre på att knäppa kort så jag kan lägga upp lite bilder oftare. :)







Kommentarer
Postat av: åsa

Fina bilder. Vicken söt kille! Ha en fortsatt mysig första advent

2010-11-28 @ 21:56:22
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Charleene

Vad ni är söta!! :D

2010-12-06 @ 10:15:19

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0