Allt är ordning! :)

Nu är det dags idag att uppdatera bloggen. :)

Ska tala om för er att min och Lyddans lägenhet är superfin! Det är en 2:a på 62,5 m2 så den är rätt så stor. Och allt har kommit i ordning. Nu är det bara lite småsaker som tavlor och hyllor som ska upp, annars är allt i ordning. (Bortsett från hallen som jag får tapetserad idag.) Vi kommer trivas jätte bra i den. :) Jag har inga bilder till er men det ska ni får så småning om. :)

Sen har ju Lydia börjat på inskolningen i veckan, det går jätte bra. Inga som helst problem för henne att vara där bland dom andra barnen. Det är som om att jag och Lars inte ens finns då vi är där. :P Men det är bara bra tycker jag. Hade varit jobbigare om hon vore blyg och tillbakadragen kan jag tänka mig.

Och nu på måndag börjar jag om skolan igen, det ser jag framemot faktiskt. Ska bli riktigt skönt att få nått att göra på dagarna fast det är ändå tråkigt eftersom jag inte får vara med Lydia på dagarna dom dagar jag har henne.
Och joo just de, vi har Lydia 4 dagar var. Varannan vecka är lite mycket för henne då hon är så pass liten. Det går faktiskt riktigt bra tycker jag, eller inte för mig och Lars dom dagar vi är utan henne.

Just nu sitter jag hemma hos Simon och Jennifer eftersom dom målat i hallen och jag kan ju inte vara med Lyddan där då. Så det är tur Dom finns. :) Sen idag åker Lydia till Lars ända fram till på söndag.

Ne, nu har ni fått er en liten uppdatering. Och på tal om det så kommer jag inte upptadera lika ofta ett tag framöver. Jag har ingen dator just nu men det ska jag köpa så ni får hålla ut ett tag till med dålig uppdatering, sen ska jag försöka få upp lite bilder senare i veckan.

Puss på er!




Kommentarer
Postat av: mamma

Fast än att vi pratar med varandra varje dag på telefon, så är det rolig att du är tbx här, det är alltid lika roligt att läsa din blogg.Puss o Kram / Mamma

2010-05-26 @ 22:15:56

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0