Jag är lyckligt lottad!

Nu tänkte jag skriva ett litet inlägg. Känner att det var ett tag sedan.

Är det något som jag har lärt mig genom åren är det att skaffa riktiga vänner, såna som ställer upp för en oavsett vad. Man vet vart man har dom! Alltså RIKTIGTA vänner....
Två av mina vänner är guldklimpar (jag har fler guldklimpar också) bland alla som finns. Simon och Jennifer är verkligen världens bästa personer. Dom låter mig mig bo hos dom i deras trea, så vi är alltså 5 st i denna trea och det är inget problem för dom. Dom tycker att det är en självklarhet att hjälpa någon såhär och det tycker jag också men det finns så fyrkantiga människor som inte skulle tänka likadant.
Och deras vänner och familj är likadan, hur underabara som helst! Om jag behöver skjus någonstan så skjusar deras kompis mig om Simon inte kan och tycker att det är självklart att man hjälper till. Även fast Jag inte känner dom mer än som bekant.

Igår åkte vi ner till Sundsvall, Simons föräldrar lånade ut deras bilen till oss. Vi skulle lämna Sookie hos min storebror och hämta möbler hos han. Så vi åkte på morgonen och åkte hem på natten/morgonen. Simon så snäll som han är körde hela vägen (inte för att han hade så mycket till val då jag och Jennifer inte har körkort).
Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig så att ni förstår mig, men dessa människor har ett stort hjärta!

Och min familj!!! Hur underbar som helst! Av Christian och Sabina fick jag typ ett fullt möblerat vardagsrum/sovrum. Säng, soffa, matta, vardagsrumsbord, tvbänk och ett tvspel fick jag med mig, men det är bara på lån misstänker jag. ;) Plus att dom tar hand om Sookie åt mig ett tag. Mamma, Roger (mammas karl) och Simon är också underbara, oavsett om jag får saker av dom eller inte. För det är inte det de ligger i!!!

Det jag vill komma fram till att jag har verkligen underbara människor omkring mig. Och det känns så bra. Min familj i Sundsvall och min familj här uppe i Piteå. Två underbara familjer har jag, så jag är riktigt lyckligt lottad!
Är så himla glad att jag har er alla! Jag älskar er!


Världens bästa vän! ♥




Sötungarna Limme/Lime och Lyddan.


Underbara Simon med Liam!! :)




Som ni ser har jag blivit rödhårig.. Och jag trivs i det som fan, fast jag kan ändå inte låta bli att sakna mitt fina blonda hår. Men nu ska jag vara rödhårig ett bra tag innan jag ens ska fundera på att göra nått åt det. :)

Jag har egentligen 1000 bilder att visa er men ni får bara dom här. :)



Kommentarer
Postat av: Nadia

Härligt Sophia! :) Och jo, dom är VERKLIGEN riktiga godisbitar dom där två. :) Massa kramar!

2010-05-15 @ 14:46:46
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vi älskar dig med!. Hoppas du har kul ikväll gumman , kramar på dig !;D

2010-05-15 @ 18:32:21
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: mamma

Vi Älskar Dej oxå ! Mamma/ Roger Kram på Dej!

2010-05-15 @ 21:46:04
Postat av: Stina och Eric

Vad bra att du har vänner som ställer upp :) Det är alltid guld värt :)



Allt väl med er annars då? och så?



Kram

2010-05-16 @ 21:43:50
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: jenny - Vinn barnkläder värde 1000 kr !!

Titta gärna in och var med och tävla om barnkläder värde 1000 kronor på min blogg



http://jennyn.blogg.se/2010/may/tavling-i-samarbete-med-darlingexpress.html



Kram Jenny

2010-05-19 @ 23:28:20
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Nadia

Hej vännen! :)

Hur går det för dig med lägenheten och sådär? :) Bra hoppas jag! Har tänkt på dig endel dom senaste dagarna och vi får någ ta och ses igen snart, har skrivit åt Jennifer med att jag saknar hon! Jag behöver ju er, supermammorna! :)

Hör av dig när du börjar vara redo för kaffebesök! Och om det är något du behöver hjälp med så fråga, jag har ingen bil men min mamma har och släp och sånt om det kanske kan behövas! :)

Jag är krasslig ännu så tänkte ge det en dag till men sedan hoppas jag att jag törs vistas bland barn igen utan att vara en smittorisk!

Kram!

2010-05-25 @ 23:17:45
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: jen

Kommer aldrig glömma. Du är en person som man minns, jag hoppas du har de bra, vad du än gör nu.. och jag hoppas att du kommer må underbart, de är du värd:)

2013-10-02 @ 20:37:24
URL: http://jennifernording.blogg.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0