Fest igår, trasig skoter idag

hallå allihopa!!

Igårkväll var jag ut med Malin, träffade Macrus en sväng också.. En mycket trevlig kväll var det. :) Malin for på efterfest som slutade vid 9 tiden imorse och jag gick hem efter krogen... Jag tycker det är skönt att ändå gå hem och lägga sig, jag brukar vara hyfsat trött så jag skulle ändå aldrig orka med efterfester, skulle somna på soffan eller nått.. ;P
Idag var jag uppe före tuppen, nee kanske inte riktigt de men jag var uppe före 9 och det är ju huvudsaken, så man inte sover bort en hel dag. Lite ont i huvudet hade jag men inte så farligt ändå.. Men det är ju smällar man får ta. :) Tack för igår!! :)

Strax efter 9 imorse så åkte vi iväg och skulle köpa en skoter långt bort vars namn jag inte kommer ihåg.. Vi åkte dit skotern blev köpt, jag ska även tillägga att det är en trasig skoter dom/vi har köpt. Fast Lars säger att det är lätt att fixa.. :) Hoppas det stämmer då för annars kommer jag ha en sur karl nere i garaget en bit framöver...

Just nu sitter jag och lyssnar på paulin - sucker for love om och om igen, är helt fast i låten.. Lydia verkar också tycka om den.. Hon stod nyss och dansade för fullt.. :) GulliLydia!! Förstå att ett barn kan ge så mycket kärlek utan ett ens veta om det!

Ne, nu har ja inte tid att sitta här nå mer.. :) Ska gå och göra nå vettigt! Hoppas ni får en kanon lördag! :)4


(Jag skulle lägga in lite bilder men det funkar tydligen inte, så det får bli i ett senare inlägg. :) puss)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0