Medicinskt kol

Alltså, min dag har då innehållt skräck... Först äter Lydia kaffesump, jag ringer giftinformationscentralen och dom säger att jag ska ge henne medicinskt kol, så då gjorde jag det och allt gick bra!! Hon blev inte dålig eller nått.. Men innan mAn fått tag i dom på giftinformationscentralen hinner ju tankarna snurra till tusen..

Sen på mammagruppen, som vi hade efter lunch, sätter hon en bit päron i halsen och håller på att kvävas, så jag bankar i ryggen och får som panik och ville skrika men får som inte ut nått ljud, men det gick ju bra tillslut, hon fick upp biten men det blev slutätit päron för en tid framöver. Men riktigt läskigt var det. Hon har ju som satt lite rån i halsen och så förut men då har hon som kunnat hosta upp det själv för då har inte luftvägarna blivit helt igentäppta, men så var det inte nu. Nu fick hon ingen luft alls. Som tur var gick det ju bra, men hemskt som tusan var det!

I alla fall, för att hoppa till något helt annat så gick vi på stan efter mammagruppen och då köpte jag ett par apsnygga skor och en apsnygg kjol till mig.. Då blev jag som lite lyckligare, haha! ;)

Ne, nu har jag inte så mycket mer att skriva. Men kände att jag behövde skriva av mig lite, för på facebook statusen blev det för många ord. Så det passade bättre i bloggen. ;P



Kommentarer
Postat av: Eva

Kan tänka mig att det har varit en läskig dag. Du har varit jätteduktig! Kram kram.

2010-03-05 @ 09:54:23
Postat av: Jennifer

Vi har numera skit snygga skor!;).

Och kjolen din var suverän:)

2010-03-06 @ 23:24:07
URL: http://jennifernording.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken otäck dag du var med om. Tur att allt löste sig till sist.

Nu får du ta kort på skorna och kjolen så får man se. Man blr nyfiken ju. :)

Ja jag tycker verkligen att vi ska ses då ni kommer ner. Vi får ta en fika eller något. Jag måste ju få träffa den lilla prinsessan. :)

2010-03-09 @ 09:54:21
URL: http://jtn.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0