MAQ och XPRS Core

Det blir bara ett snabbt inlägg nu, för jag ska gå och göra mig en macka sedan gå och lägga mig i sängen och se ett avsnitt av Oz...

Dagen började med att jag gick till stan och hade ett besök hos tandläkaren, MYCKET MYCKET fina tänder och jag kan forftarande skryta med att jag aldrig har haft ett hål.. :)
Sendan kom Jennifer hem till mig och vi drack en kopp kaffe och gick sedan till stepin för jag skulle träffa "min" pt.. Vilket också gick jätte bra, vi ökade lite vikter och sedan fick jag några mer övningar.. Så jag känner mig nöjd nu!! :) Sen gick vi (jag och Jennifer + barn) hem till mig igen, Malin kom också förbi och var med oss, och var här till 6 någon gång sedan åkte dom hem för att Jennifer skulle göra sig iordning sedan åkte Jag, Jennifer och Amanda och gjorde ett pass MAQ och direkt efter det ett XPRS Core pass och nu är jag hemma igen...
Tror jag kommer vara slut i kroppen imorgon.. Men det är bara skönt!!


Tack-och-hej-leverpastej!!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0