Inte sett kommentarerna och massa bilder!!

Alltså, jag såg nu att jag har massor med kommentarer som jag inte sett överhuvudtaget.. Trodde sånt visades på "första sidan" när man loggade in.. Tydligen inte. Hur många som helst var olästa...

Lika lite som jag skriver i bloggen nu för tiden läser jag andras bloggar.. Jag vet inte riktigt vad det är, intresset är borta och det känns "tvingande" att komma på något att skriva, och då kan jag lika gärna fortsätta skriva som jag gör nu.. Typ aldrig.

Har lite bilder i alla fall till er. :)


Stökar på medans mamma håller på att bakar i köket.. :)



Gott med grädde och äppelmos, allrehelst när man får äta själv. :)


Hon är rätt duktig på att stöka ner.. ;)


När hon drack medecinskt kol, för kaffesumpen.


Strax innan läggdax..



Makaroner och spagetti, mums!!!!




Ett helt annat tillfälle, spagetti och köttbullar i tomatsås... MUMS!!

Det får vara allt för denna gång.. :) Hoppas ni får en bra dag och vecka!



Kommentarer
Postat av: CAROLINE ANETTE ♥

haha va söt liten plutt :) & fin blogg!

2010-03-09 @ 10:20:58
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: åsa

Åhhh goa lilla flicka! tack f fina bilder. /Åsa

2010-03-09 @ 20:40:54
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0