Denna rubrik alltså!

Hellohello...

Nästan ingen värk alls har jag idag, benen känns när jag börjer mig ner men annars så är det luugan.. Det kanske kommer mer mot kvällen och imorgon.. :)

Idag ska jag och Lydia umgås med farfar/svärfar, fara på reprisen och kupan osv.. Ska leta lite saker till vardagsrummet.. Har fått någon konstig ide för mig som jag inte delar förens det är klart och om det blev bra.. ;) Först och främst måste vi (mest jag) ta tummen ur.... och fixa till vardagsrummet med taper, måla tak, lister, dra el (kan men säga dra el? Fixa nya uttag i alla fall.) osv. Funderar på att måla det sista runt fönstret ikväll så är det gjort i alla fall. :)

Ne, nu ska jag gå och fundera ut någon lunch till mig.. Hoppas ni får en underbar dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0