Bestämt tapeter!!

Jag har nog inte talat om för er att vi far till Sundsvall nu snart.. Lars är bara och jobbar lite sen ska vi packa in sakerna i bilen sedan far vi.. :) Blir nog kvar tills på onsdag. Sookie får vara hos Ivar då vi ska ta upp Lydias växa-säng som min mammas morfar, Tage har gjort, som vi alla har legat i. Det är ju även från min mammas mormor Lydia kommer ifrån också. :) Tage och Lydia! För att komma till saken så kommer bilen vara proppfull.. Sabina, min brors sambo har frågat några av sina kompisar ifall dom har en barnvagn som vi kunde få låna. Så full är bilen. Barnvagnen får inte ens plats. Som tur var så fick vi låna en vagn utav Sabinas vän. :)

Aja nog om det. Ska också tala om för er att vi har bestämt tapeter i vardagsrummet nu också men vi har inte beställt dom än. Sen har vi målat taket också, halva var typ, och min halva blev sämst, har missat på flera ställenså de behöver målas om.. Men så blir det ibland. Frammåt går det i alla fall. :)

Ne, nu har ja inte tid längre, ska gå och fixa det sista innan vi ska fara.. :) Puss!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0