De 4 bästa paren ;)

Hej på er!! :)

Jag hade egentligen tänkt träna idag med det blir inte. Fick ont i huvudet tidigare idag och som vanligt hjälper inte mina tabletter som jag fått utskrivet.. :/ Men nu börjar det bli bättre i alla fall. Det kommer helt oväntat och håller inte i sig mer än ½-1 dag. Men det är ändå jobbigt. Höll nästan på spy mitt i stan. :/

Just nu är jag hemma hos Simon och Jennifer (som vanligt) och har precis betalat räkningarna. :) Så nu är det fritt fram att handla annat. ;)
Jag har lite bilder till er men inga på lägenheten än. Jag ska "tvinga" någon att fixa mina hyllor ikväll. så det blir gjort. ;P Men som sagt lite andra bilder har jag till er. :)

Såhär hittade jag Lyddan en kväll då hon egentligen skulle ligga i sängen och sova.. ;D




Då har hon lagt ut allt själv sådär på golvet och det enda som inte fanns med och som låg kvar i sängen var kudden, allt annat hade hon fint lagt ut runt om sig. Mammasgofis!! ;D

Såhär sitter man när man äter glass och banan men inte riktigt når upp till bordet, då sitter man på mammas skolböcker. :)



Dricker välling ut "riktig" mugg. :)








Alla som känner mig vet att jag är helt tokig i skor, eller i alla fall i högklackade skor. Så tänkte jag visa er mina 4 par favorit skor. :)
1. 2. 3. 4.

Jag älskar ju alla skorna, Men just nu är jag helt kär i dom på första bilden. :D Köpta på scorett.
Dom på andra bilden fick jag ju av Lars förra året i födelsedagspresent. Köpta på scorett.
Dom på tredje bilden fick jag av Lars familj i Sthlm i julklapp. Vet inte vart dom är köpta.
Dom på fjärde bilden köpte jag i sundsvall när jag var där, plus att det är mer skor att ha på våren/hösten eller när det regnar på sommaren, såg nu att dom var lite smutsiga men det får ni ta. :) Köpta på dinsko.

Aja, nu ska jag gå och äta lite mat sen ska jag hem och plugga lite. :)



Kommentarer
Postat av: Nadia

Jååå! :) Men jag vill ju it skrämma iväg dig med mina psykatacker när vi precis börjat lära känna varandra! haha.. ;D Tack godbiten! Kram

2010-06-30 @ 15:11:36
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: mormor

Mormors gulliga unge! :)

2010-07-02 @ 07:58:25

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0