Sundsvall

Hej på er!
Resan till Sundsvall var jättebra, träffade rätt så många och hade det hur trevligt som helst. :) Jag drack på torsdagen med Anton, Kricke, Nils, Krickes syster och hennes kompis. Vi satt hemma hos Kricke hela kvällen, det var en mysig och rolig kväll! :) Och fredagen drack jag också, med Kricke, Nils, Simon, Emil, Filip och Simons kompis Marcus och hade skit kul. Vi spelade basket tidigt på kvällen sedan drog vi ut på krogen där jag träffade mer folk. :) Lördagen var det lugnt, vi (jag, Nils och Kricke) åkte bil runt och surrade en massa. :) Vi åkte även till Sveriges mittpunkt där jag höll på att dö.. Jag dog då i alla fall av rädsla.. ;P
Sen har jag ju självklart träffat min familj också, varit på ikea med dom och gått smått på stan. :) Min mysiga familj, underbara familj! ♥ Vill tillbaka dit igen!

Alla som är vän med mig på facebook kan se bilder från Sundsvall, för jag orkar inte att lägga upp en massa här, men däremot hade jag tänkt lägga upp lite bilder på Lyddan. :)














Kommentarer
Postat av: mormor

Men fin Lydia, hon är såå sööt! /kram

2010-06-15 @ 15:35:03

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0