Jävligt bra, jävligt lyckat!!

Jaa, vad säger man?

Jag sover fortfarande inte hemma. Eller aa, jag har bara sove borta två dagar men imorgon sover jag hemma igen. Simon kommer hem plus att Lydia är hos Lars då, så det känns mer "okej" att sova i lägenheten när jag inte har Lydia.
Mina tankar kring de här med lägenheten har lugnat sig i alla fall. Skönt de, för dom tankar jag har haft (har fortfarande lite smått) har int hjälpt mig att bli lugnare.. Sen så försöker jag bara att skratta åt allt nu, de blir lättare så. :S Lättare att hantera.

För att hoppa till något helt annat så har jag int så värst tur annars heller.. Nu ikväll (igårkväll, onsdag egentligen) så satt jag och sms och mitt upp i allt slutar min skärm att fungera. LYCKAT säger jag bara!!! LYCKAT!!!! Alla folk jag brukar terra med sms och en massa samtal kanske tycker det var bra men de tycker Inte jag... Ringa och sms är helt uteslutet nu men de går att ringa till mig så de är ju bra de. :) Fast till mig ringer bara mamma, typ! ;O
Sen en massa mer saker som jag int kan gå in på mer här har jag int lyckats så bra med heller. Inget verkar gå bra för mig känns de som och om de går bra för mig så lyckas jag förstör det ändå! Man kan säga att jag är rätt less på mycket nu. Men en sak som är TUR är det att jag har underbara människor omkring mig!! :) ♥

Sömnen blir inte bättre heller som ni kanske märken om ni kollar vilken tid detta inlägg är skrivet.. Fast inatt har jag medvetet stannat uppe och pluggat. Men det blir bara senare och senare jag somnar på nätterna. :/ Natten till idag 0 timmar, natten till onsdag sov jag 1½ timme, natten till tisdag sov jag 2½-3 timmar, natten till måndag ca 3 timmar osv osv..
Ikväll behövdes de verkligen pluggas, har tre prov imorgon som jag egentligen int har pluggat något alls på förens nu.. :S Jaa, jag vet att jag får skylla mig själv och allt blahi blaho men jag har int haft ork att plugga alls den sista tiden. Min ork och super glädje som jag hade för någon vecka sen har som försvunnit. :/ Fast den kommer väl tillbaka den med någon gång.. Eller fanns den där på riktigt ens, jag kanske bara inbillade mig själv att jag hade en massa ork och super glädje? :|

Nee, nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe, gå ut och ta en cigg sedan ska jag göra frukost och äta i lugn och ro innan resten av huset vaknar.. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0