vad är det som kommer hända nästa gång?

Det har hänt en massa saker som jag inte har någon kontroll över. De är skit läskigt och sjukt obehagligt!!
Allt började för max 1½ månad sen, min sterio försvinner i från lägenheten, bara sådär... Jag tänkte att det var jag som hade slarvat bort den på något konstigt vis?? men Simon var/är övertygad att vi bar upp den från förrådet till lägenheten.. Men jag tänkte inte mer på det. Sen en vecka efter det så märker jag att mina gardiner i köket är sönder klippte/skurna i fönsterhöjd. Och jag testade att riva sönder dom och man fick ta i gode mycket för att dom skulle gå sönder och då blev de inte ens rakt. Igår var jag ner i mitt förråd för att hämta en sak och HELA förrådet är vänt upp och ner, gammla skolfoton på mig ligger utkastat, en tavla var trasig, gammla skolarbeten var genom rotade, alla kläder låg på golvet i en hög och jag hade en kasse med bomull i på hyllan, den hade någon öppnat och hällt över allt, det är bara en enda röra.. Och idag märker jag att Sookies päls är klippt vid halsen, en stor bit av pälsen är nerklippt och hon har inte kliat sönder de själv för sånt märker man...
Så alltså, minst tre gånger har någon varit i min lägenhet och minst en gång nere i förrådet.. Alla lås, till lägenheten och förrådet är hela och man måste ha TRE nycklar för att ta sig in i både lägenheten och förrådet.

Jag är sjukt rädd så nu sover jag inte hemma nå mer. Har ringt och polisanmält allt och ska ringa rawi imorgon och be dom byta lås för andra gången (har redan bytt en gång). Det går inte att beskriva hur rädd jag är, blir nervös bara jag ska ut med Sookie och tror typ att alla ska förfölja mig. Och jag är så jävla förbannad också, vilken idiot till människa gör sånt här??  Jaaa, det är så mycket jag känner inför de här som inte går att förklara, livrädd, förbannad och kränkt är bara förnamnen.. Och alla mina tankar gör bara allt mycket värre. Jag menar, vad är det som kommer hända nästa gång?

Jag bara kände att jag måste få skriva av mig om allt de här som har hänt.



Kommentarer
Postat av: Becka

Scary! :S

Det spökar kanske!?

2010-07-21 @ 11:49:28
URL: http://fleischer.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Men herremin guuu!!! Ja tänk om det är ett spöke?

Om inte det så är det ju nån rubbad människa så du gör rätt i att inte stanna där förens det är säkert. Fy tusan vad obehagligt!!!

2010-07-21 @ 13:20:22
Postat av: Monica

Men fy fan så jävla obehagligt!!! Förstår att du är rädd! Människan måste ju ha varit hem då Sookie varit själv och Sookie är väl snäll och kanske inte skrämmer iväg nån? Tänk om det är låssmeden som byter låsen?? Men varför vill han dig nåt illa..?

Men hur vet han/hon när du inte är hemma..

Stackars dig.. :(

2010-07-22 @ 20:52:50
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Men gud vad läskigt.. :/ Är det någon som du har någon dispyt med som kan göra så?? Låter ju skit läskigt.. Jag skulle inte vilja vara hemma ensam en sekund om det hände hemma hos mig.. :( Hoppas du får reda op vem den knasiga människa är .. Lydia är jätte söt.. :) Du verka vara en jätte bra och fin mamma . :) Kram från mig..

2010-07-22 @ 21:42:04
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

Är du intresserad av en ny bloggdesign så gör jag snygga designer efter dina önskemål. Kontakta mig för mer info om priser, om du vill se nått jag gjort m.m



kontakta mig gör du enklast via min hemsida eller mejl.



MVH

http://idatallhed.se

2010-07-24 @ 13:05:31
URL: http://idatallhed.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0