Ta med in i duschen

God morgon..
Idag ska vi och vaccinera Lydia för andra gången mot svininfluensan. Egentligen skulle vi gjort det igår men jag glömde helt av det och kom på det igårkväll. :P Sånt som händer. Mellan 14:00 och 15:00 ska vi i alla fall vara där och det ska väl inte vara så svårt att komma ihåg.

Jag ska väl hoppa in i dushcen snart, beroende på Lydia.. Det vore ju enklast om hon ville somna om snart igen annars får jag ta med henne och sätta henne i sin stol medans jag duschar och då blir hon lätt uttråkad och arg när hon märker att inte hon får duscha med mig. Fast det verkar som om att hon somnar om igen snart, hon gick precis och la sig under skrivbordet och "vilade".. :) Gofisen våran!!

Ne, nu ska jag avsluta här och kolla runt lite på internet..
Hopps ni får en bra dag!! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0