Svärburken

Idag mår vi mycket bättre fast jag har ätit dåligt för jag har inte alls varit sugen på någon mat men det jag har ätit har jag fått behålla. :)
Under dagen har jag sytt Lydias draperi som hon ska ha under sin koja i rummet och det blev riktigt bra. Ska sy gardiner av samma tyg också tänkte jag men måste köpa kardborrband först.. :) Sen ska jag försöka hitta fina krockar till hennes rum där man kan hänga morgonrocken osv på. :) En svärburk vill jag ha också. :)

Just nu sitter lillfisen och drar in hela sin sänghimmel i sängen och bara ser söt ut.. Ne, nu ska jag gå och kolla på tv eller nått. :)



Kommentarer
Postat av: Eva

Elins heta tips till er var en svärburk. Undra varför :) ?

2010-01-28 @ 20:07:36

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0