Magsjuka

Åh, vi är magsjuka. Alla, även Lydia, eller hon spydde "bara" en gång inatt och sedan har hon mått bra, ätit och varit glad som vanligt. Lite trött men inte konstigt när man vaknar mitt i natten sådär. Skönt i alla fall att hon inte spytt nå mer idag, mammas gohjärta!!

Lars for på jobbet idag även fast jag bad han stanna hemma och även fast han var dålig också.. Jobbigt värre för mig eftersom jag spydde hela tiden (natten och dagen) och har gjort det fram tills för 2-3 timmar sen. Och stackars Lydia har fått sutte i stolen eller varit i sin säng hela dagen då jag mått så hemskt dåligt och inte orkat stå upp ens en gång..
Jag börjar bli bättre nu i alla fall, för när jag ställer mig upp känns det inte som om jag ska svimma. Sen har jag fått behålla lite fil och en tekopp.

Ska väl försöka mig på att äta nått matigt snart, fast ska vänta ett tag till och se ifall jag inte blir sämre.

Nu har jag inte tid att sitta här men tack Johanna för att du gick ut med Sookie och Simon (Jennifers man) som åkte och köpte fil åt mig. Det är guld värt!! Tack för att ni är mina vänner!

Roligt inlägg va?



Kommentarer
Postat av: Linnéa

dt är hemskt när man blir sjuk (allra helst magsjuk) då man är ensam med barn hemma.. men hps ni/du blir bättre!

2010-01-26 @ 19:31:20
URL: http://neafredin.blogg.se/
Postat av: joie

<3

2010-01-26 @ 19:40:29
URL: http://johannalundberg.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0