Kalaset :)

Nu är mammas hjärta 1 år och 1 dag. :) Hon känns redan större på nå vis. :P Som om att jag tror att hon klarar av mer nu än i förrgår. :)
I alla fall så var kalaset bra, om det blev ett litet kalas vet jag väl inte men det blev bra ändå. :) Lydia blev överlycklig av alla barn som var runt omkring henne och sprang fram och tillbaka och busade. :)
Hon var inte alls speciellt intresserad av att öppna paket så de andra barnen hjälpte henne med det. :) Hon fick en bok, två par byxor, en tröja, två gosedjur, en potta och nappflaska till dockan som hon också fick. :) Och gissa vad som var en favorit. Joo, dockan, vårat gohjärta fattade att man skulle hä nappflaskan till dockans ansikte (och nu gick ju inte det speciellt bra men ändå). Hon går omkring med dockan och två nappflaskor nu. :)
125 bilder tog jag igår och ändå har jag tagit bort de som var dåligast (är det ens ett ord?). :P Hehe så ni får inga bilder än, det har jag inte riktigt tid med. Så det blir senare idag eller imorgon.

Hade tänkt gå ut med Sookie nu och sätta Lydia i pulkan, bara jag drucke upp mitt kaffe så. :) Hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0