Ex:ets namn

Vad har hänt nu då med blogg.se, dom dom har gjort om ganska mycket tycker jag.. Bra eller dåligt?

Nu kommer det en fråga till er!! Och den vill jag att ni svarar på för ni är tok för dåliga på att kommentera. :P
Skulle ni acceptera att eran partner kallade er deras ex namn och att det har hänt X antal gånger?
Men man kan ju faktiskt säga fel, en eller två gånger, men när det händer mer än 5 gånger inom en månad??


Sen hoppar vi till något helt annat.. :p Nu är vi alla friska helt och hållet, eller det var vi egentligen igår också men då hade vi en "vila-efter-sjuk-dag", hade i alla fall inte tänkt gå ut nått idag heller utifall jag smittar någon. Det vore inte alls roligt.

Annars har vi inte alls så många planer, vi kommer väl väl bara leka, städa och sitta framför datorn hela dagen.. :) Just nu leker Lydia snällt i sitt rum. Har i denna stund knäppt ett kort med webbkameran. :)

Så ser gullungen ut idag, eller just nu för det där ska hon nog inte ha på sig. :)

Ne, nu ska jag läsa lite bloggar och sedan gå ut med hunden. :) Hoppas ni får en bra dag!! OCH glöm inte att svara på min fråga!!



Kommentarer
Postat av: Linnéa

1-2 ggr hade jag väl "accepterat" dt. men man hade fortf känt sig sårad, iaf jag. har aldrig hänt att jag blivit kallad exets namn flera gånger, men jag hade då minst sagt inte gillat dt.

2010-01-28 @ 11:49:25
URL: http://neafredn.blogg.se/
Postat av: Monica

Jag skulle bli riktigt sur faktiskt! Tack och lov har det aldrig hänt! :)

2010-01-28 @ 14:59:59
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Tror aldrig jag varit med om det så svårt att säga hur jag skulle reagera, men klart man skulle fundera om det hände mer än en - två gånger

2010-01-28 @ 19:04:20
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Zandra

Har inte varit med om det men som du säger så KAN man ju säga fel. Kommer det däremot fler än ett par gånger skulle jag definitivt bli upprörd, eller upprörd är kanske fel ordval; misstänksam är ordet jag söker. Det skulle kännas som om det var någonting som inte stämde. Det är inte OK! :P

2010-01-28 @ 19:16:16
URL: http://zandrasnellman.blogg.se/
Postat av: Eva

Å vad jobbigt! Men försök fokusera på att beskriva i ord till honom vad du känner när du blir kallad någon annans namn. Då kanske han förstår bättre att han verkligen måste skärpa till sig.

2010-01-28 @ 20:06:10
Postat av: Sandra

Det är ju en sak om man har nyträffats och blir kallad exets namn, men efter att ha bott ihop ett bra tag och har barn!? Jag skulle börja fundera om det var något som inte stod riktigt rätt till! Någon anledning måste det ju finnas till att man säger någon annans namn?

2010-01-28 @ 21:13:57
Postat av: Zandra

Adå, jag känner mig rätt duktig men imorrn kommer jag nog ångra mig när träningsvärken kommer på riktigt :P



Tur att han förstod dig iaf :) Bäst han lär sig så att det inte händer fler gånger :P

2010-01-28 @ 23:50:30
URL: http://zandrasnellman.blogg.se/
Postat av: Kalle

Han kanske är otrogen?

2010-01-29 @ 14:43:23
Postat av: Jessica

Jag hade inte tyckt det var ok. Prata om det så kan ni släppa det sen. Jag tror inte alls att det behöver betyda att någonting inte står rätt till, viktigast är att ni pratar om det och inte lägger locket på. Kram

2010-01-31 @ 13:03:49

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0