Matvrak

Nu var det ett litet tag sedan igen, men ibland blir det bara så.. Ingen lust att skriva alls och så har det nu varit ett bra tag. Men nu ska jag väl göra ett försök igen.

Igår kom Johanna hit och åt middag, sen stannade hon och vi åt 4 kg choklad, 4 påsar chips och 4 varma mackor.. Kanske inte exakt dom mängderna men det kändes så igår när jag la mig. Idag ska vi gå en promenad efter att Johanna slutat jobba. :) Ska bli riktigt skönt är en aning trött och jag hoppas på att bli piggare av en promenad. :)
Vi är fortfarande lite småsjuka men inte alls farligt, bara lite snoriga. Så egentligen är det inget att bry sig i. Ska bara bli skönt med en promenad sednare, för förra veckan (innan fredagen) orkade jag inte nått alls.

Lydia ligger och sover nu men lära vakna alldeles snart. Då ska hon få en sen lunch sedan ska jag väl försöka hitta några kläder jag ska ut och gå med. Än så länge sitter jag bara i linne och långkallingar. Sexigt va? ;)

Ne, nu vaknade Lydia så jag ska ge henne en väldigt sen lunch..

Puss!!



Kommentarer
Postat av: jo

hahahaha bra krydd på vikterna ;) hahaha

2010-01-20 @ 23:31:19

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0