Ännu sjukare

Idag är jag då ännu sjukare än igår. Är hur slut som helst och ändå fick jag sova länge för Lydia. Nu ligger hon och sover igen så jag ska försöka göra nått att äta. :) Sen idag ska jag nog bara sitta till i den mån jag får för Lydia. ;P

Igår kväll satt jag och gjorde Linneas (min kusin) design.. Fortfarande tycker jag det är svårt med koder osv men det går ju frammåt i alla fall. :) Sen att just få ihop allt till en helthet vet jag inte riktigt om jag fixar. Vet inte om Linnea har sett hur det blev än men jag hoppas hon är nöjd i alla fall! :)


Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!




Aja, nu ska jag gå och leta något att äta. :) Hoppas ni mår bättre än jag idag!




Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag är jätte nöjd! Tack så mkt. :)

2010-01-16 @ 23:32:51
URL: http://neafredin.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0