16 grader inne

Då sitter man här igen, det är dålig uppdatering men jag vet inte vad jag ska skriva.
Jag har nyss lagt Lydia igen hon verkade så trött, fast vi får se ifall hon somnar eller inte. Vi var hos BVC igår för 1 års kontrollen, samma längd och nästan samma vikt som förra gången så jag skriver inte in nått här nu. :)

Lars ligger fortfarande och sover, han var hos Ola (hans bror) igår och drack lite grann och surrade av sig. :) Så han är väl kanske inte den piggaste idag. :) Men han brukar inte bli bakis alls så när han vaknar har han väl all världens energi igen för att hitta på saker.
Jag har blivit lite små förkyld. Nu när det har varit så kallt ute så har det varit svin kallt inne, igår när Lars klev upp hade vi 16 grader inne. :/ Efter en massa värme ljus så lyckades "jag" komma upp till 19-20 grader. Men imorse var det nästan lika kallt igen, så igen har jag gått och tänt en massa värmeljus. Ikea värmeljus är bäst och mina tar nu sluta snart. ;/

Ne, nu ska jag ta och skutta in i duschen medans Lydia ligger i sängen. :) Hoppas ni får en kanon dag! :)




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0