Bilder i massor och "fin"besök på fredag ;)

ÅHH, nu ska ni få höra.. Min kusin Nils (som heter Thomas egentligen) och min lillebror Simon kommer upp hit på fredag. Helt oväntat var det, för jag vet inte hur många gånger och hur länge jag tjatat om att dom ska palla sig upp hit och idag när jag tjatade blev det att dom faktiskt åker upp hit. :D Det var mer än vad jag väntade mig. :) Det ska bli sååå kul.. Nils har ju aldrig varit här uppe någon gång och sist jag träffade han var på dopet. Så det är minst sagt länge sen, allrahelst eftersom vi var med varandra jämt när jag bodde i sundsvall. :) Det ska bli riktigt skoj!! :)

Nu ska ni få lite bilder.. :)


Grisfian!! :D




Äter välling medans pappa sover lite på soffan. :)



"ge hit kameran" ;P



På fönsterbrädan tycker vi om att stå och kolla ut. :)



Draperiet som jag sydde förra veckan.. :) visst blev det fint? :)

Bus i blicken!!!



Kort med mamma.. :)


Ego kort bara för att jag är så fin!! :)




Puss på mamma! :)




Det var väl som allt då. :) Nu ska jag gå härifrån och säkert gå och lägga mig i tid.




Kommentarer
Postat av: Monica

Härliga bilder! :D

2010-02-03 @ 22:33:25
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: åsa

Tack för fina bilder. Ps glömde skicka kort- de e ju försenade ettårspresenten. Kram fr oss

2010-02-03 @ 22:33:41
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Fiina kort =) Vill ni har syskon till henne sen? . :) När ska hon börja på dagis/dagmamma ? =)

2010-02-04 @ 13:50:20
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0