De två bästa

Helgerna på länge....

I helgen fick jag en jätte bra överraskning.. Min mamma, min storebror Christian och hans sambo Sabina kom upp.. Helt plötsligt står dom på busshållsplatsen. Lars visste naturligtvis att dom skulle komma men sa inget till mig.. Fick världens chock när jag såg dom, för inte förväntrade jag mig att se dom i piteå. :D

Helgen har varit kanon mysig, med skoteråkning, lite skridskor, härligt väder, mys och snökrig (där jag var mest under snön). Har lite kort, men hade inte tänkt lägga upp alla här, utan de mesta lägger jag upp på facebook.

Fattar ni vilka underbara helger jag har haft nu... Först kom min lillebror och kusin upp, helgen efter så kommer mamma, Christian och Sabina!! :D ♥ Den här glädjen kan man leva på länge.. :)









Ne, nu ska jag gå ifrån datorn och leka med Lydia. :) Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! :)

2010-02-17 @ 21:59:58
Postat av: Lasseman

Härligt var det även för mig. Mysiga är ni alla....

2010-02-18 @ 08:36:48
Postat av: Eva

Vilka jättefina bilder och vilka underbara dagar för lillprinsessan att hela tiden få vara mitt i blickfånget :)

Kram faster

2010-02-18 @ 17:57:46
Postat av: Julia

Vad stor hon har blivit. Hon är så himla sööööt! Du får komma ner hit snart och hälsa på så man får träffa prinsessan! :)

2010-02-27 @ 12:56:18
URL: http://jtn.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Vilken kul överraskning! Ser på bilderna att ni hade en riktigt bra dag.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig helg!

2010-02-27 @ 20:23:09
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0