Utveckling

Hej!
Som vanligt sover jag och Lydia länge på morgonen. Hon är precis som mamma sin, älskar att sova!! :) Lars for jätte tidigt idag (4-5 nån gång) för han skulle åka till kiruna och jobba där men tåget som var före dom hade kört av spåret så det blev inte att dom åkte.. Ganska skönt faktiskt för då kommer han hem normal tid istället för inte alls. :) Men dom måste väl åka någon annan dag antar jag istället.

Nu gör vi inte så mycket, jag sitter och dricker kaffe och Lydia går omkring och leker.. Gud vad hon har börjat prata mycket nu. Det är lite svårt att förklara men hon har som gått upp i en nivå i pratet om man säger så. :P Sen förstår hon oss mycket bättre, det verkar i alla fall som så. När vi säger "vart är kaninen Lydia" så går hon till kaninen och sen kan ja säga "ska du komma med kaninen till mamma" då kommer hon med kaninen till mig. Sånna småsaker förstår hon. :) Mammas gosunge!
Sen har hon börjat klättra som en dåre. Överallt ser man att hon ska försöka ta sig upp eller igenom. Hittills har det gått ganska bra, men några gånger har hon ju ramlat och slagit sig, men det är ju sånt som här till. :)
Jag tycker verkligen det har gått jätte fort nu med Lydias utveckling. Det är så härligt att se. :)

Jag hade tänkt lägga upp bilder till er men ser nu när jag ska lägga in dom i datorn från kameran att kameran är borta. :/ Den kommer väl fram snart.. Hoppas jag!
Ne, nu har ja inte tid att sitta här någe mer. :) Skriver kanske senare idag. :) Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kram till där i Piteå från S-vall

Längtar efter att få träffa er :)

2010-02-01 @ 17:38:26
Postat av: Stina och Eric

Hallå =)



Eric började inskolningen idag och börjar på riktigt så att säga den 15 februari för då börjar jag om och jobba.



Hur mår ni då? =)



kramar

2010-02-01 @ 18:50:29
URL: http://stinarisberg.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0