Tidigare mornar

Lydia har nu börjat vakna tidigare på mornarna, innan 8 istället för vid 9... Hon hade ju en sån period i sommras då hon vaknade innan eller vid 7 tiden, fast då hade jag inga problem med att kliva upp. Jag vet inte om det var för att det var ljust ute eller vad det nu var i sommras. Men jag är då dödstrött nu och då får jag ändå sova till 8.
Det är ändå lika bra att hon vaknar tidigare och tidigare, med tanke på att jag börja plugga snart och Lydia börjar dagis. Undra just hur det ska gå.?! Det får bli ännu mera kaffe. ;)


Ne, nu ska jag gå och leka med våran underbara dotter! :) Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Jo man är gode less på denna tvätt som alltid finns där fastän man inte vill! =)



Jag har haft inskolning med Eric i två veckor eller imorgon blir det två veckor men det är hemskt olika från barn till barn men dom brukar säga i regel två veckor i alla fall vad jag har hört :)



Så imorgon är sista inskolningsdagen och så börjar allvaret på måndag. Jag jobbar inom äldreomsorgen på ett boende :)



Kramar

2010-02-11 @ 20:03:59
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Sophia&Lydia

Kan det vara så att vårat under börja känna av den ljusare årstiden som stundar?

Luv u most of all............/L

2010-02-12 @ 22:23:35
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Flyttat bloggen till vänster ?:). Men för mig så är bloggen som den alltid har varit när du gjorde den :P?. Hur menar du ?:)

2010-02-13 @ 17:47:24
URL: http://jennifernording.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0