Kära dagbok!

;) Idag har det det inte hunnit hänta något. Det är tråkigt. Idag sak vi inte göra nått. Det är tråkigt.


Ne men på riktigt nu. Våran morgon börjar med att Lydia är jätte ledsen, hon bara tokskrek och sparkar och bara var på allmänt dåligt humör. Jag kände att mitt humör försvann men sen gick vi och myste i sängen och allt blev bra igen.. Jag har ingen aning om varför hon var sådär. :/ Säkert hade hon varit vaken ett tag innan jag vaknade så hon var arg på mig. ;P

Nu är hon på bra humör och leker bakom mig nu med sin docka.. Tidigare idag har hon samlat alla kläder hon hitta, lagt dom i gåvagnen och sedan satt sig i gåvagnen, för att sedan kliva av och ta bort kläderna för att göra om samma sak igen. Hon är så go lillhjärtat vårat!!

Ne, nu ska jag kika runt lite på internet sedan gå och mysa med lillfisen! :) Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Sandra-isabellesmamma+ gravid

Ja helt underbart är det =) . Isabelle ska troligen börja dagis i maj så hon hinner få lite rutin på det innan bebis kommer. så får vi se om det funkr eller inte. funkar det inte så får hon vara hemma med oss :) men om hon börjar dagis kommer det bara vara 15 timmar i veckan för att hon ska få leka av sig lite med andra barn och så.. Jag ska börja läsa lite ämnen nu på distans tror jag .Jag ska kolla upp det där lite hur det funkar å så. men det är något som jag hade tyckt varit kul. läsa matte b ska jag göra och lite så iaf. =)

2010-02-04 @ 14:52:11
URL: http://mammatillisabelle.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0