Jag är bra!

Hej på er!
Jag siter just nu på skolan och gör inget alls. Har en liten rast nu. :) Svenska provet har jag skjutit upp som sagt så jag satt bara och läste Candide under svenskan. Sen har jag träffat Maria, läraren i NkB och redovisat mina resultat på hemma laborationerna. :) Vilket gick super bra.. Fast lite besviken är jag att man bara kan få ett G på dom uppgifterna. Sen pratade vi om slutbetyget och det är ju som ett kört lopp känns det som. Om jag ska ha chans till ett MVG i slutbetyg måste jag skriva MVG på ALLT annat som är kvar. Menmen, det är bara att bita ihop och plugga vidare. Det ska nog gå bra vilket fall som helst i slutändan, VG är ju bra det också! :)

Som Maria sa, att även fast jag inte får MVG så har jag gjort det helvetes bra med tanke på vissa omständigheter såsom sjukdomar osv. Så det är väl bara att tvinga sig själv att vara nöjd. Men jag måste ju säga att det tar emot att acceptera tanken på ett VG.. Jag vet att det är bra och så men jag förväntar mig mer av mig själv!

Sen sista matteprovet måste jag också klara galant, plus uppsatsen jag ska skriva angående matematik. Annars är det samma sak där.
Svenskan känner jag mig inte alls orolig för, där har jag bara MVG på alla prov, inlämningsuppgifter och uppsatser. :) Så det ska nog gå bra. Bara att fortsätta så som jag gjort hittills! :)

Även fast jag är lite missnöjd med mig själv i matten och naturkunskapen så är jag samtidigt jätte nöjd med vad jag lyckats prestera. Jag känner mig duktig som orkar hålla den nivå jag gör ändå!! :) VG är ju ett himla bra betyg, men nu ska jag inte ropa hej förän jag kommit över ån. Visst är det så man brukar säga? ;)

Nämen nu gott folk ska jag ta och sätta mig och plugga igen så jag kommer någonvart.
Hoppas ni får en kanon dag!



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag säger bra, jag är så stolt över dej gumman! :)

Puss o Kram

2010-12-03 @ 13:03:57
Postat av: Johanna

Du är såååååå duktig vännen!!! Jag är sjukt imponerad och stolt över dig! <3

2010-12-04 @ 12:34:53

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0