Julafton imorgon

Imorgon är det julafton och det känns väl inte sådär jätte kul. Även fast min julafton har löst sig på sitt sätt så vill jag ändå vara med min familj. Nu kommer jag ju vara med min familj i vänner väg men det är lite konstigt på sätt och vis. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för att ni ska förstå och helt ärligt orkar jag inte ens bry mig om att förklara. Det känns i alla fall piss tråkigt att inte kunna vara med dom i Sundsvall nu under julen. Sen har jag inte fått julkänslan än, även fast jag gjort kola, knäck, brända mandlar och julskinka. Jag får inte den dära julkänslan man vill ha. Men den kanske kommer imorgon.

Imorgon kommer jag att vara hemma hos Simon och Jennifer efter att jag har hämtat Lydia hos Lars och jag stannar väl hos dom till 8 på kvällen, (jag håller Lydia vaken lite längre) för att sedan gå över till mig och plugga lite efter att Lydia har somnat.

Senare idag ska jag göra julskinkor till imorgon som vi ska ha hos Simon och Jennifer. Sen kanske om jag orkar hade jag tänkt baka bullar. Jag får passa på att baka och dona nu medan det finns folk som äter upp det. Jag äter ju inte sånt och eftersom jag älskar att baka och laga mat så blir det fullt i frysen och det äts inte upp, så jag har helt enkelt slutat att göra såna saker. Så jag får som sagt passa på att göra det nu under jultid och ge bort allt. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0