Vilka problem

Jag har precis sett filmen Freedom Writers och jag tycker den är så fin och såå bra. Man får en bra känsla i kroppen efter att man har sett den. :)
Innan filmen så lagade jag lite mat, biffar med fetaost i. :) Det blev mycket gott och det blev massa över så jag kunde frys in. :)

Grannen ovanför har fest idag, eller förfest och när jag var ute och rökte så hörde jag två stycken sitta och prata med varandra, en kille och en tjej. Och ojoj vilka problem dom verkade ha trasslat in sig i, den ena hade legat med den andra medans den andra hade legat med den första, en tredje och en fjärde och dom var båda upptaga båda två på annat håll och någon hade en hållhake på den andra blahi blaha. Jaa, det var ganska rörigt att hålla isär vad dom sa och jag gick in när jag hade rökt upp ciggen så jag lyssnade aldrig klart om vad dom kom fram till. Men nog är man glad att man inte har såna där problem.

Pluggandet har väl gått sådär, lite har jag fått gjort men det känns som om att jag försöker göra allt annat för att slippa ta tag i det, som t.ex. att skriva ett blogginlägg. Så alltså ska jag avsluta här nu och sätta mig och försöka skriva klart uppsattsen. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0