Utvilad

Idag känner jag mig utvilad. Hela 8 timmar har jag sovit. Fast jag somnade ju sent men eftersom Lars har Lydia så kunde jag sova fram till strax före 1. :D Mycket skönt och välbehövligt. För imorgon börjar jag nya kurser så jag ska vara på skolan tidigt och kan inte sova ut. :) Fast jag har egentligen ingen aning om när jag ska vara där eller i vilka klassrum, dom har inte skickat ut papper om det till mig och när jag har prövat ringa dom på studievägledningscentrum har dom inte varit inne. Men jag chansar och går dit redan till 8 på morgonen, det måste ju vara de bästa. :) Om jag inte ska vara  där då kan jag ju sitta där och plugga.

Annars idag har jag inte gjort så mycket, mitt internet har strular en massa så jag har pratat med bredbandsbolaget och nu är det fixat. :) Och vare ut med Sookan en kort sväng. Hon får en längre skogspromenad senare mot kvällen. :) Sookan är som mig, sover länge om hon får möjlighet till det. Min myshund!! Och jag är ju alltid ut med henne 3-4 tiden på natten så då kan vi sova längre om vi har möjlighet till det. :) Hon är så gosig, jämt när hon sover i sängen så ska hon ligga nästan precis PÅ mig och gosa, eller så borrar hon in sitt huvud under mig. MYS!

Jag måste nog plugga lite nu, för det går inte alls bra för mig med den här uppsatsen och den ska ju vara klar imorgon. :/ Det känns lite kämpigt eftersom jag inte alls har något att skriva. Jag får inte ihop de till en uppsats men det är bara att försöka få ihop nått.

(Jag skrev ju i veckan att jag egentligen inte hade nått att skriva. Tydligen så har jag ju det eftersom jag har uppdaterat varje dag ändå ;) så nu är mamma nöjd! :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0