Ta vara på tiden ni får!

Idag är jag på himla bra humör. Vilket jag iofs har har varit nu på sista tiden ändå.. :) Mina "tycka-synd-om-mig-själv-dagar" som jag hade för någon vecka sen är över nu haha.. ;P Nu har jag återigen, hur mycket energi och glädje som helst, så med andra ord är allt som det ska igen.. :)

För det första, så har jag fått Lydia idag.. Jag var och hämtade henne vid 12 tiden på hennes dagis. Det nya dagiset på klubbgärdet. Hon började där igår och det verkar bara gå bra för henne. Hon har visat lite utav sitt envisa humör men inte så mycket.
För det andra, så när vi kom hem fick jag henne att pinka på pottan för första gången.. :D Mammasgofis, hon börjar bli så stor så att det är läskigt nästan. Jag tyckte det bara var igår hon låg och sov i min famn som en boll och var bara 50 cm "lång" och vägde "hela" 3700 g.. Tänk, var hon liten!! Nu är hon stor, även fast hon är liten, hon har börjat gå på potta, går på dagis, börjar prata, springer omkring som en ganling och klättrar överallt. Lars berättade för mig att hon för någon vecka sedan att hon hade lyckats klättrat upp på en stege 2½ meter upp. Det går så fort alltihopa!!

Tänk vad liten hon har varit... (Ni får vara vänliga att bortse hur jag ser ut ;)



Och nu är hon såhär stor...



Sen för det tredje, så har min kära vän Mika blivit pappa åt en liten tös inatt. :D Jag blev helt uppjagad och lycklig när jag fick veta det. :) Grattis älskade vän!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0