Tillbaka i Piteå

Bussen upp gick inte lika bra som bussresan ner. Lydia blev efter ett tag jätte gnällig och övertrött men ville inte sova och jag försökte med allt. Alla mutor som kan tänkas till ett barn som är 1½ år. Men inget hjälpte.. Tillslut började hon grina och skrika, det var inte roligt. Inget hjälpte och jag kan då säga att ingen som befann sin på bussen kunde sova. Dom där 20-30 minuterna hon skrek kändes som 3 timman MINST! Jag fick ta upp henne i famnen och vagga henne tills hon somnade, men hon vaknade rätt fort och blev gnällig igen.
Menmen, det är sånt som händer. Skönt var det i alla fall när vi klev av bussen i Piteå. Inte för att vara tillbaka här men för att resan var över och Lydia var glad igen. :)

Helgen i Sundsvall har varit bra, har träffat rätt mycket folk (ute på krogen i lördags) och trevligt har jag haft det. :) Vill åka ner snart igen!!

Nu är det full fart igen, plugga ikapp mig lite, akupunkturbehandling (för migränen), fått tillbaka Sookan, plugga lite mer, tvätta, städa.
På torsdag ska jag på akupunkturbehandlingen igen för tredje gången och än så länge kan jag inte säga att det har hjälpt. Iofs har jag bara haft migrän en gång sen första gången men jag har haft samma vanliga huvudvärk varje dag. Aja, det visar sig om det hjälper. Ska ge det i alla fall 3 gånger till innan jag dissar det.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0