Tack för medaljen!

Idag kan man då lungt säga att jag har failat. Jag vaknade för lite mer än en timme sen och skulle ha vart på skolan klockan 8 imorse.. Bra jobbat Sophia!! Jag tror jag förtjänar en medalj i försovning!!
Jag har i alla fall ringt och pratat med mina lärare nu och det var lungt. Det är ju en vuxen utbildning så då ligger ju allt ansvar på en själv.
Imorgon 8:15 har jag NaB som första lektion sen skulle jag söka upp dom andra lärarna för att få information. :)

Och nyss när jag läste mailen, så har min svenska lärare skrivit till mig. "Jag måste säga att jag är imponerad över hur snabb du har varit på att göra dina uppsatser, bra gjort." Då blir man glad. Fast jag hoppas bara dom är bra gjorda också, annars spelar det ju ingen roll om hur snabb jag är..





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0