Somnat i famnen

Jag har fått en tid imorgon klockan 1 på vårdcentralen, så jag ska träffa en läkare och prata om vad man kan göra åt att jag inte kan somna.. Jag hoppas verkligen att jag kan få den hjälp jag behöver, för nu känner jag att min kropp okrar inte det här längre. Är svag i kroppen hela tiden, i förrgår när jag cyklade för att hämta Lydia höll jag på att svimma så jag var tvungen att gå och stödja mig i cykeln. :/ Kroppen säger ifrån nu.

Johanna var nyss här så vi har suttit och surra en massa och som vanligt när vi ses så surrar vi om allt möjligt så att man glömmer bort att vi bara skulle ses en liten stund.. ;P Nu har hon i alla fall farit. Så jag ska börja plugga nu så jag blir klar någon gång med svenska uppsatsen om hjältar. :) Jag har fortfarande inte fått betyg på de prov jag gjorde förra veckan men på i alla fall två av proven kändes det bra.. :)

Och Lyddan har varit på dagis hela dagen idag och det hade gått jätte bra. Hon hade t.o.m sovit i dagispersonalens famn efter lunch.. Önskar hon ville somna i min famn sådär också. Min lilla gofis!! :)

Nä nu måste jag börja plugga så jag hinner göra nått. :)



Kommentarer
Postat av: Nadia

BRA att du kontaktat en läkare! :D Man behöver lyssna på kroppen! Lycka till! :) Kram

2010-08-12 @ 23:29:22
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0