Oengagerad!!

Ja, det gick då bra hos läkaren, tror jag. Men han var sjukt oengagerad, satt som en säck potatis i stolen, upprepade det han hade sagt minst 5 gånger om och jag fick upprepa det jag hade sagt några gånger. Menmen, jag fick det jag gick det för så nu ska jag få se ifall det blir bättre med sömnen. :) Hoppas på det i alla fall!

Sen när jag kom hem så gick jag över till Simon och Jen. och åt en sån sjukt god hetaräkor gryta med spagetti och kaffe på det så klart. :P Jag tycker inte alls om mitt kokkaffe jag har och inte snabbkaffet heller för den delen så jag tog t.o.m med mig en kopp över hit hem nu. :P Jag försöker plugga nu innan jag ska hämta Lyddan men det går inte alls bra, jag vet som inte i vilken ände jag ska börja skriva i och egentligen inte riktigt vad jag ska skriva. Känns inte som om att jag kan få ihop några sidor utav det jag har att arbeta med. Fast det löser sig nog.
Men avsluta här måste jag göra för att jag ska komma någon vart med uppsatsen. ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Efter man fått barn kan man få problem med sköldkörtelhormonerna och då får man svårt att sova bland annat. Bara ett tips värt att kolla.

Lycka till!

2010-08-13 @ 19:11:59

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0