Nöjd med resultaten!!

Japp, då var nästan denna dag slut. Hela dagen var jag på skolan. Fick veta vad jag fick på de tre engelska proven och yesbox VG:n :D så jag är nöjd med det!! Sen sa min svenskia lärare igen att hon är riktigt imponerad av hur snabb jag har varit med mina uppsatser. Fast hon har ju inte kollat igenom dom än så de kan ju ha gått åt helvete också. Men det får jag hoppas att det inte har gjort. :)

Jag kom nästan nyss hem. Har varit hos Lars och fyllt i lite dagispapper osv sen så for jag och svetsade min cykel. Så nu har jag en hel cykel igen. :) Och nu ska jag väl inte göra så mycket mer än att hoppa i duschen, städa, läsa lite i naturkunskapen sen lägga mig. :)



Kommentarer
Postat av: åsa

Du e bra!

2010-08-22 @ 16:30:26
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: åsa

Du e bra!

2010-08-22 @ 16:30:27
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0