Du är nog liiite för stor...

Det finns nu en låt som hela morgonen har gått/går på repeat och det är "This I Love - Guns N´Roses".
Den är såå bra!! Jag har lagt upp den längre ner i nått inlägg, lyssna på den! :)

Lyddan vaknade för lite mer än en timme sen då hade jag sovit 2½ timme. Trött är jag men ändå inte så farligt. Har varit tröttare. :) Sen ska jag ju iväg till läkaren senare idag också. Hoppas att allt går bra osv. :)
Nu har jag en wannabe chiwawa som vill upp i mitt knä här men som är lite, liiite för stor för det. Hon är då en gosig hund. Världelös vakthund, världsbäst goshund!! (Y) :) Hon är så fin Sookan!
Sen har jag en arg liten Lydia som vill åt mitt kaffe.. Nog har hon humör när hon sätter den sidan till i alla fall, slåss och skriker. Lillfisen min. Nä nu gav hon upp. :) Så jag kan nu dricka mitt kaffe ifred innan vi ska cykla iväg på dagis. :)





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0