Ingen bra kombo...

Hej gott folk!!
Sitter just nu på skolan och gör inget alls när jag egentligen borde plugga som en dåre. Men jag har min bortförklaring..
På lunchen cyklade jag hem (kom hem halv 12), gjorde lunch och sprang ut med Sookan för att sedan stressa tillbaka till skolan, då jag trodde att jag började 12, när jag egentligen börjar halv 2 och att jag bara hade matte restan av dagen så jag lämnade alla mina andra skolgrejer hemma. Och sitter därför här nu. Med bara matteboken, som jag för övrigt har kört fast i, och väntar på att min lektion ska börja halv 2.

Senare idag ska jag på stan och äta middag med Sandra som fyllde år förra veckan. Sen måste jag börja se efter ett par skor som jag ska handla imorgon, då mina pengar kommer. :) För er som bor i Piteå vet ju att det regnar idag och för er som inte gör det läste det nu och mina skor/fötter är dyngsura eftersom jag har på ena skon ett 10 cm hål och på andra skon har jag ett 5 cm hål.. Det är inte en bra kombo när det regnar ska jag tala om för er. ;)
I alla fall efter stan och middagen ska jag stressa iväg och träna, för att sedan förhoppningsvis träffa Malin en sväng innan hon åker tillbaka till Sthlm och efter det plugga tills jag trillar av pinnen.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0