Hemma igen!

Nu är jag hemma. Hemma i Sundsvall! Jag och Lyddan tog bussen ner i torsdags och vi åker hem på måndag. Att resa med Lydia så här långt var ju en liten utmaning, men det gick ändå relativt lätt. Jag brukar ju som fixa det mesta haha! ;) Hoppas bara bussen hem går lika bra eller mycket bättre. :)

Enda sen jag kom hit har jag varit upptagen med nått. Men det är skönt att träffa alla!! Igår var mamma barnvakt nästan hela dagen och jag var ute på andra äventyr och träffade nån vän. :)
Idag har jag också planer nästan hela dagen. Efter att Lyddan har somnat hade jag tänkt försöka komma ner till stan och träffa lite folk. Men just nu vill hon inte sova trots att hon är jätte trött. Vi får se när vi tar oss ner till stan.
Ikväll har jag inga speciella planer, är sugen på att gå ut och se ifall man träffar lite folk med det är så jävla dyrt... :/ Eller så åker jag hem till Filip och ser nån film, jag vet inte än hur kvällen ser ut. Men det visar sig ju. :)

Ne, nu måste jag gå till Lyddobo, hon vill verkligen inte somna.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0